Strona Główna
Współpraca
Kontakt

Relacja z XXII Kolarskiego Pierwszego Kroku

XXII Kolarski Pierwszy Krok już za nami. W niedziele na chrzanowskim placu 1000lecia zjawiło się 60 kolarzy. Dla niektórych był to pierwszy raz na rowerowym siodełku.

Niedziela 8,40 - Pod Orłem zbierają się pierwsi rowerzyści, każdy po zapisaniu się na listę otrzymuje drobny upominek ;)  chwila na przemowę prezesa Tomka pamiątkowe grupowe zdjęcie. W trasę ruszyliśmy kilka minut po godzinie 9.

Zwartą grupa przejeżdżamy przez chrzanowski rynek, budząc przy tym niemałe zainteresowanie przechodniów i kierujemy się w stronę Starej Huty a następnie Zagórcza. Dobry humor i majowe słońce towarzyszy  nam na każdym kolejnym kilometrze.  Na prawie godzinę zatrzymujemy się przy źródle w Rezerwacie Przyrody utworzonym w 1987r.  u podnóża Bukowicy. Chętni mogą zregenerować siły przed następnymi kilometrami lub też wziąć udział w organizowanych konkursach : odbijaniu piłeczki pingpongowej i skoków na skakance. Do walki stają zarówno chłopcy jak i dziewczyny i wbrew przyjętej opini, że skakanka to dyscyplina typowo dziewczęca niewątpliwie lepiej powodzi się tym pierwszym ;) .

Nasza droga powrotna prowadzi przez Zagórze gdzie jeszcze na chwilę zatrzymujemy się przy sklepie a następnie ruszamy w stronę Borowca i  Stelli. Meta XXII Kolarskiego Pierwszego Kroku znajduje się na boisku przy Szkole Podstawowej nr 6 gdzie wszyscy zadowoleni szczęśliwie dojeżdżamy.

Pomimo tego z niepokojem spoglądamy  w niebo, gdyż nad Kościelcem zbierają się coraz gęstsze chmury zapowiadające ulewę . Na boisku nasi przodownicy przeprowadzają już tradycyjnie konkurs żółwiej  jazdy na rowerze, który kończy się wraz z piękną pogodą.  Oberwanie chmury jednak nie psuje naszych dobrych nastrojów i wszyscy z

niecierpliwością oczekują rozdania nagród. Po kilkunastu minutach znów możemy się cieszyć słońcem dlatego postanawiamy przeprowadzić jeszcze jedną konkurencje - rzut dętką. Tu także lepsi okazują się mężczyźni.

Więcej zdjęć.

W niedziele 25 maja serdecznie zapraszamy na wycieczkę do Rozkochowa.

Aneta.

Powrót

PTTK

PTTK Oddział Chrzanów

PLAN WYCIECZEK

KLIK

Moim zdaniem najbardziej atrakcyjną turystycznie gminą Powiatu Chrzanowskiego jest gmina: