Strona Główna
Współpraca
Kontakt

Wycieczka 13 marca- krótka relacja

Wiosenna aura zdecydowanie zachęcała do aktywnego spędzenia niedzieli na świeżym powietrzu. Tak też uczyniliśmy.

Kilka minut po godzinie 10 trzynastoosobowa grupa kolarzy wyruszyła na trasę pierwszej w tym sezonie wycieczki rowerowej. Tym razem naszym celem był Grojec-wieś położona w gminie Alwernia. Trasa wiodła przez Bolęcin, następnie Puszczę Dulowską, gdzie zatrzymaliśmy się, żeby podziwiać efekty pracy tamtejszych bobrów, by wreszcie dotrzeć do Grojca.
Tam zrobiliśmy krótki postój.W centrum wsi, przy ul. Bartosza Głowackiego, znajduje się staw, przy którym z inicjatywy strażaków z OSP Grojec powstało ciekawe miejsce rekreacyjne. Prócz boiska do siatkówki, znajdują się tam ławeczki i stoliki, a także plac zabaw.

Rzeźba rybaka, która tam się znajduje, została wykonana przez P. Ryszarda Gondka z Chełmka w czasie „Spotkań Rzeźbiarskich -Grojec 2009".

Droga powrotna  obfitowała w piękne widoki, jednak rozpoczęła się od podjazdu spod Parafii Św. Ducha, na szczęście dalej już z górki, więc było warto.

Wspólnie pokonaliśmy pierwsze 40km w tym sezonie. Oby tak dalej :)

Galeria zdjęć z wycieczki autorstwa Zofii Rusek KLIKNIJ

Już 20 marca zapraszamy na oficjalne rozpoczęcie sezonu rowerowego. Zachęcamy by zabrać ze sobą własnoręcznie zrobione marzanny.

Plan wycieczek na najbliższe tygodnie  KLIKNIJ

Powrót

PTTK

PTTK Oddział Chrzanów

PLAN WYCIECZEK

KLIK

Moim zdaniem najbardziej atrakcyjną turystycznie gminą Powiatu Chrzanowskiego jest gmina: